STARTEN PÅ NOE NYTT…







I HELE SOMMER HAR JEG HOLDT PÅ EN HEMMELIGHET SOM JEG NÅ ENDELIG KAN AVSLØRE FOR DERE. I MORGEN LANSERER VI ET NYTT SKANDINAVISK TRENINGSMERKE SOM HETER RUN & RELAX!…JEG BLIR NEMLIG GRUNDER OG DET ER SÅ UTROLIG SPENNENDE. NÅR MAN TRENER SÅ MYE SOM JEG OG MANGE ANDRE GJØR BOR MAN NESTEN I TRENINGSKLÆR OG DA ØNSKER MAN Å SE BEST MULIG UT, MEN SAMTIDIG HA FULLT UT TEKNISK FUNKSJONELLE PLAGG. DETTE HAR VI FOKUS PÅ OG VI HAR LAGET DE BESTE, KULESTE OG DEILIGSTE TRENINGSKLÆRNE FOR DERE VAKRE KVINNER. HER ER VÅR HISTORIE:

RUN & RELAX Scandinavia was founded in 2011 in Norway and is owned & run by Vibeke Klemtsen, Margit Unander and Marianne Borchgrevink.
Our vision is to inspire modern busy women to better balance work, family and social life with a healthy lifestyle that helps us keeping fit, looking good and releases the stress of everyday life.
The concepts of RUN & RELAX are based on Scandinavian aesthetics and an innovative use of quality fabrics, a strong focus on function – and not at least, an ambition to deliver an appealing look that inspires women to do more sports and achieve inner relaxation.
Our Yoga and Sweat Collection is designed in Scandinavia and produced in Portugal. We use high quality fabrics such as bamboo in our Yoga collection and technical sweat wicking materials in our Sweat collection. Most of our garments are seamlessly engineered with ruching details for femininity and comfort, while avoiding uncomfortable seams and labels.

ER DU NYSGJERRIG SÅ KAN DU SJEKKE UT HELE KOLLEKSJONEN PÅ NETTSIDEN VÅR SOM KOM PÅ PLASS I DAG; www.runandrelax.com

I MORGEN BLIR DET LANSERING OG LITT FEST, BILDER FRA DET OG MER AV KOLLEKSJONEN KOMMER PÅ FREDAG!

Dette innlegget ble publisert i Mote, Trening, Yoga og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

15 svar til STARTEN PÅ NOE NYTT…

  1. Wenche sier:

    Gratulerer masse 😀 Så kult, jeg «bor» i treningsklær når jeg er hjemme også og kjøpte meg faktisk en ny bukse på ferien for jeg er lei av stygge joggebukser hver gang man skal ha det komfortabelt, Nice work- you rock! Klem

    • Takk Wenche!! Din entusiasme varmer hjertet mitt!! Håper du har det bra! Si ifra når du er i Oslo så vi kan ta en kaffe!! Klem

      • Wenche sier:

        Det skal jeg gjøre ja, hadde vært kjempehyggelig, var jo hos Christina ei helg i juli og hadde det helt topp 😀 Jeg blir nok plutselig i Oslo en del framover for ting skjer her også, det er spennende tider! Klem

  2. 🙂 Herlig – gleder meg til å se deg imorgen på lanseringen – imponerende 🙂

  3. Gratulerer!! Dette sehæler som hærlige og fiiine treningsklær!! Må testes!! Lykke lykke til!!

  4. Karianne sier:

    Gratulerer MASSE med en fantastisk lekker kolleksjon! Elsket spesielt treningsgenserne med rynkeeffekten – nydelig 🙂

  5. Anita sier:

    Så utrolig spennende! Gratulerer!:) Elsker at dere bruker bambus i yoga kolleksjonen, de fikk jeg lyst å teste!

  6. Eirun sier:

    Lekre yoga klær – gleder meg til å prøve!!
    Jeg lurer på om du kan fortelle meg hvordan din treningsuke er, hvor mange yogaøkter, hvor lenge de varer, om du trener noe annet ved siden av?? Jeg fikk mitt første barn for 5 mnd siden, og gleder meg til å komme tilbake til min egen kropp igjen.. Jeg har såvidt begynt å ta opp igjen yoga nå, etter fødselen, og ønsker å øke treningsmengden framover… og da tenkte jeg å dra nytte av tips fra deg, siden du har en fantastisk kropp!! 😉

    Hilsen fra Eirun

    Hilsen

  7. Gratulerer med egen kolleksjon. Dette var spennende. Gleder meg til å teste. Skikkelig gøy!

  8. Gratulerer så mye med kolleksjonen! Legger inn bestilling til uken og gleder meg til å prøve tøyet i shalaen:) Lykke til framover!

  9. Gratulerer som gründer av et treningsmerke!
    Skal prøve det etterhvert =)

  10. Kristine sier:

    Så spennende Vibeke! Gratulerer så mye! Synes det ser ut som et fantasisk hærlig tøy – og de kvalitetene er jo supre! Lykke til – er sikker på dette blir en suksess 🙂 Klem fra Kristine Vikse

    • Tusen takk Kristine! Klærne er bare helt fantastiske og neste kolleksjon blir like bra, om ikke enda bedre:-)) Lykke til videre du også, og igjen gratulerer med Frankrike-tur!Hyggelig å hilse på deg på OFW! Må også si at jeg er utrolig fornøyd med klærne jeg fikk. Liam og Leona bruker de fleece-dressene nesten hver dag!! Stor klem

Legg igjen en kommentar