Vinn supermat!!

Vinn masse supermat!

Det er en stor konkurranse på Supernature-bloggen om dagen for å få inn suksesshistorier om supermat fra folk rundt omkring. Dette er for å få frem det positive som supermat faktisk gjør for folk der ute og sette fokus på det, i tillegg til å skape god positiv blest om konseptet. Supernature er ute etter å få disse historiene og menneskene frem så vær med i konkurransen hvis du har lyst til å vinne supermat!

Fristen er i morgen 26.sept kl 15.00 så raska på! Supert hvis du deler linken også!!

Klem fra meg

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Vinn supermat!!

  1. Maud Helene sier:

    Mamma begynte å legge inn supermat i kosten hjemme og jeg ble raskt bitt av basillen. Da jeg flyttet hjemmefra fikk jeg med meg et lager, men som fattig student hadde det vært super med påfyll av råvarer og kosttilskudd som gir meg mer overskudd i hverdagen. Med lange timer på lesesalen og faglig fokus kjenner jeg hvilken forskjell dette gjør på blodsukkeret mitt. Ved å innføre supermat i kosten har jeg mer overskudd og har mer konsentrasjon, derfor funker supermat for meg 🙂

Legg igjen en kommentar