Cravings…

20120125-215312.jpg
Ja, jeg vet det er onsdag og ikke lørdag, men må man så må man!!..og har man disse abstinensene som gravid så er det best å føye seg;-)) he he. Ble nylig introdusert for disse chipsene og må bare si jeg er helt hekta!!..men de er økologiske, glutenfri OG uten hvete altså, er de sunne da??!! Ha ha. Uansett, de kan absolutt anbefales, kjempe gode! Kjøpes på Helios eller Røtter.

Ellers har det vært en full dag for meg i dag. En halv dag med gravideyoga-dvd jobbing og en halv dag i et superspennende møte! Heldigvis skjer det ting på jobbfronten selv om man snart skal føde og skal ut i permisjon. Det motiverer meg!

I morgen har jeg tenkt å dele en liten «hemmelighet» med dere, så jeg håper dere titter innom.
Natti natt

Dette innlegget ble publisert i Økologi, Mat. Bokmerk permalenken.

1 svar til Cravings…

  1. Maud Helene sier:

    Nam, de fikk jeg lyst til å prøve. Flytter til Frankrike snart så er litt spent på hva som finnes av slike produkter der. Har du noen supermat-tips?

Legg igjen en kommentar