«Damene først» – Behind the scenes…

Image

På denne gården på Hedmarken ble guttene oppdratt:-))

Image

Gutta fikk kjørt seg skikkelig i yoga. Vi fyrte i peisen så det var bortimot 30 grader i rommet og jeg skal love dere at de fikk svettet.

Image

Norges skjønneste programledere; Alexander og Fritjof!

Image

Mykjemeir- og Puls-Yngvar var også med i det første programmet.

Image
Image

Gutta og meg!

I morgen kveld er det premiere på et program som heter «Damene først» på TVNorge. Med mye humor, og litt alvor, skal de denne våren sette søkelys på et problem de aller fleste norske par kan kjenne seg igjen i: krangling og mas i hjemmet. I «Damene først» tar de med seks menn på et leiropphold, hvor de kan dele erfaringer og hjelpe hverandre til finne ut hvor lite som skal til for å bli en litt bedre mann. I tillegg kommer en rekke kjente mentorer innen områder som romantikk, nevenyttighet, kommunikasjon, husarbeid, planlegging, matlaging og trening, for å gi mannfolka hint, tips og motivasjon. Hver uke har et nytt tema, og hver uke slutter med en eksamen, hvor mennene må benytte seg av alt de har lært, for å vise kona at de har forandret seg til det bedre.

Jeg var så heldig å få møte disse seks mennene, og ikke nok med det, jeg skulle lære de yoga!!..noe som ingen av de hadde prøvd før! Det ble en utrolig morsom opplevelse og det kan du allerede se i kveldens episode.

Tune in på TVN torsdag kl 20.30!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

1 svar til «Damene først» – Behind the scenes…

  1. Hege Jensen sier:

    Hei Vibeke! Så fin blogg du har! Morsomt å se gutta litt utenfor komfortsonen, yoga var ikke trening … He, he. Jeg lurer på om du kan komme med noen tips om kjappe yoga øvelser i hverdagen? Jeg trener qi gong og har prøvd litt kundalini yoga. 10 min om morgenen eller i lunchen osv? Hva er lurt for å få en bra start på dagen? Har du noen meditasjons tips oxo? Tusen takk for svar og ha en flott dag! Sat nam

Legg igjen en kommentar