«Fra knallhard business til sprek yoga-suksess»…

…er overskriften på en kjempe bra sak om Run & Relax på Hegnar Kvinner i dag! Her kan du lese om historien til merket vårt. Er så utrolig STOLT over å være en del av dette og få jobbe med to så fantastiske damer. I tillegg er jeg veldig takknemlig, jeg lærer noe hver gang jeg er sammen med Margit og Marianne og jeg føler jeg får utviklet meg… fantastisk følelse. God lesning og god helg!

 

Foto: Nicki Twang

Dette innlegget ble publisert i Run & Relax, Trening, Yoga og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til «Fra knallhard business til sprek yoga-suksess»…

  1. 🙂 Fantastisk – gratulerer til alle tre – superflinke – jeg er stolt av å være ambassadør for R & R 🙂

  2. Jeg digger damer med bein i nesa som står på! Gratulerer så mye. Dere ser superbra ut på bildet!

    Ha en fin helg!

Legg igjen en kommentar